Τετάρτη 13 Μαΐου 2015

ΔΕΙΠΝΟ GOURMET!!!!!!!!!!!!

Γεύμα για υψηλούς καλεσμένους!!!
Τι να τους μαγειρέψω;
Μήπως δεν τους αρέσει το φαγητό μου και δεν έρθουν άλλη φορά;
[βέβαια θα μου έκαναν μεγάλη χάρη να μη ξανάρθουν]
Τέλος πάντων ας αρχίσω από τα μυρωδικά!!!!










Τί είπατε ; Τί θα κάνω με τόσα μυρωδικά;
Α, θα σας πω , αλλά  δεν μπορώ να σας καλέσω, γιατί το γεύμα είναι πολύ επίσημο!
Ποιούς έχω καλεσμένους;
Τον κύριο Ros και την κυρία Rina!
Δεν τους ξέρετε;
Τους ξερετε και τους παραξέρετε!!



Όπα όπα, σαπούνι στο φαγητό; Κάτι δεν πάει καλά εδώ!


Και δαφνόφυλλα;


Και όλα μαζί σε ένα σακουλάκι και αιθέρια έλαια λεβάντας;


Τί είναι λοιπόν όλα αυτά και για ποιον προορίζονται;


Μα σας είπα για τον κύριο σκόRos και την κυρία σκοRina !!!!
Ελπίζω να φάνε αυτά και να αφήσουν ήσυχα τα μάλλινα ρούχα μας!!!
Ετοίμασα 50 νόστιμα σακουλάκια !!!!!!!

Όπως καταλαβαίνεται, παλεύω με τις ντουλάπες αυτό τον καιρό και προσπαθώ να βρω τί να τους τρατάρω τους αξιαγάπητους επισκέπτες!!!!!!
Κάθε χρόνο χρησιμοποιώ τη λεβάντα και την κανέλα, αλλά εφέτος πρόσθεσα κι άλλα μυρωδικά στη συνταγή.

Μέχρι τώρα δεν έχω δει φαγωμένα ρούχα, ελπίζω να μη θυμώσουν που άλλαξα τη συνταγή και τους αλλάξουν τα φώτα!!!!

Οικολογικό σκοροκτόνο , πιο υγιεινό και πιο φθηνό!!!

Άντε , να τελειώνουμε και μ αυτά , γιατί έχουμε πιο ενδιαφέροντα πράγματα να ασχοληθούμε!!!!!

Ααααααατσούυυυυ!!!!
Ξέχασα να σας πω, αν κάνετε τη συνταγή, βάλτε και μια μάσκα καλού κακού μη σας πιάσει φτέρνισμα!!!
Ααααααατσούυυυυυ!!!!

Να είστε όλες καλά.....αααααατσού!!!!!!

51 σχόλια:

  1. ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ, ΑΡΩΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΧΡΗΣΙΜΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεύμα Gourmet είδα και εγώ και ήρθα να δω καμιά ξεχωριστή συνταγή ή κανέναν υψηλό καλεσμένο..... ότι θα έβρισκα βιολογικό γεύμα για ενοχλητικούς επισκέπτες που να το φανταστώ!!!!!!! χα!χα!χα! Πολύτιμη η συνταγή σου.... Πολλά φιλιά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα κάνουν τόσο δρόμο για να έρθουν να μη τους τρατάρουμε κάτι;
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  3. Κι εγώ με τις ντουλάπες παλεύω, οπότε η οικολογική συνταγή σου Ρένα μου ήρθε πάνω στην ώρα.....την αντιγράφω πάραυτα και τρέχω να προμηθευτώ τα υλικά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσοχή στη δοσολογία.
      Είπαμε να τους διώξουμε, μη τους πιάσει και η κοιλίτσα τους.

      Διαγραφή
  4. Απολαυστική και πολύ χρήσιμη ανάρτηση - και επιπλέον πολύ επίκαιρη !!!! Σίγουρα θα την χρησιμοποιήσω την οικολογική συνταγή σου !!!!!
    Καλή σου μέρα , Ρένα μου !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω ότι θα τους αρέσει πολύ.
      Αρκεί να μαγειρεύεις καλά.
      Καλημέρα Νίκη μου.

      Διαγραφή
  5. Αυτό θα πει οικοδέσποινα, ακόμα και στο σκόρο σερβίρει βιολογικά! Χα,χα!
    Κάτι τέτοια τους ταίζω κι εγω, αλλά ένα πιάτο μόνο στο μενού, τις λεβάντες. Θα δοκιμάσω λοιπόν και τα υπολοιπα από το δκό σου γευμα!
    Φιλιά Ρένα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω ότι θα προτιμήσουν το δικό μου μενού Νίκη μου.
      Μόνο λεβάντα, δε λέει.
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  6. πολύ έξυπνο και οικονομικό μπορώ να πω...και σίγουρα πιο ευωδιαστό από τα σκοροκτόνα του εμπορίου. Ο τίτλος όμως είναι λίγο παραπλανητικός!! Μανούλα πρέπει να επανορθώσεις νομίζω με κάτι καλό να μας ταΐσεις :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εσύ είπες, τρώει η μάνα και δεν δίνει του παιδιού;
      Συμβιβάζεσαι με τζιγεροσαρμάδες;
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  7. Για τη λεβάντα το ήξερα, βάζω κι εγώ σε μικρά πουγκάκια, αλλά μόνη της! Δεν ήξερα ότι κάνουν δουλειά και τα υπόλοιπα μυρωδικά.
    Αλήθεια, το σαπούνι το βάζεις κι αυτό μέσα στο σακουλάκι; Με παραξένεψε... γιατί;
    Φιλιά πολλά και ευχαριστούμε για τις πληροφορίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ στην τηλεόραση το είδα.
      Το σαπούνι το πράσινο το έκοψα με το μαχαίρι σε μικρά κομμάτια, διώχνει κι αυτό το σκόρο.
      Μετά το γεύμα μήπως θελήσει να κάνει ένα μπάνιο. Χαχαχα!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  8. χαχα! Χρηστικότατη και άκρως αρωματική η ανάρτησή σου, Ρένα!!
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, γλυκιά μου!
    Καλή σου μέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Υπέροχη συνταγή !!!
    φιλιά πολλά!!περιμένουμε εντολές!!!άντε , πολύ αργήσαμε!!!φιλιαααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτοί που τη δοκίμασαν δε μου είπαν τίποτα.
      Έφυγαν χωρίς κουβέντα.
      Τη σκέφτομαι την εντολή, μείνε ήσυχη.
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  10. Για όλες μας είναι η εποχή της ντουλάπας !!!
    Πολύ καλή η συνταγή σου, κι εγώ την ίδια κάνω αλλά χωρίς κανέλα... δεν την ήξερα, οπότε θα την προσθέσω για να γίνει και το δικό μου γεύμα πιο γκουρμέ !!!!\
    Καλή δύναμη.... σε φιλώ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα καημένη Ρανια μου, χωρίς κανέλα;
      Βάλε να νοστιμήσει το φαγακι τους.
      Όπου να ναι, τελειώνω.
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  11. Αααααατσσσοοοουυυυ από την αλλεργία μου... Αααατσσσοοοουυυυ κι από την συνταγή σου!!! Πώς θ' αντέξω Ρένα μου?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το πιπέρι μου τρύπησε τη μύτη Σταυρούλα μου.
      Αλλά κάνει καλό νομίζω.
      Θα δείξει, ή εμείς ή ο σκόρος.
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  12. Καλά που διευκρίνισες, γιατί με είχα ικανή να το μαγειρέψω.
    Σοβαρά ε; Κι εγώ μόνο τη λεβάντα χρησιμοποιώ, δεν ήξερα για τη χρήση όλων αυτών των μπαχαρικών. Ε ρε θα τις κάνω τις ντουλάπες, θάλαμο αερίων :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το σπίτι μου μυρίζει στιφάδο.
      Όποιος έρχεται ρωτάει τί μαγειρεύω.
      Ελπίζω να μη διαμαρτυρηθούν οι σκόροι.
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  13. Ωπ!!!! πάνω στην ώρα ήρθε η συνταγή σου, Ρένα μου!!! Αν και σαν καλή μαγείρισσα θα έπρεπε να μας δώσεις και τις ακριβείς αναλογίες...χαχαχα!!!
    Κι εγώ μόνο λεβάντα έβαζα...τώρα θα φτιάξω ένα καλό μείγμα με αυτά που προτείνεις! Νά'σαι καλά!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έβαλα από ένα σακουλάκι από το καθένα.
      Λες να έχουν αντίρρηση οι σκόροι;
      Καλή επιτυχία.
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  14. Πάνω στην ώρα ήρθε το γκουρμε γευμα σου .. Ρένα μου :D ειπα και εγω καμια συνταγη θα μας δωσει..... που να φαναστω η Γυναικα οτι πρόκειτe για υψhλα ισταμενα ζωύφια....χι.χι......ααααααααψού..!!! με επιασε το πιπέρι.. αααααψου... θα την κανω την συνταγή σου μου φαινεται νόστιμη ...μακαρι να την προτιμήσουν κι οι ανεπιθύμετες επισκεπετες.. φιλεναδα....ααααααψού....:D χρονια πολλα εστω και καθυστερημενα να περνας καλά και να μου φιλησεις την Ευγενούλα σας... φιλακιαααααα!!! :k :k <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι σίγουρη ότι θα μείνουν πολύ ευχαριστημένοι οι επισκέπτες σας, τόσο που δεν θα ξαναπατησουν.
      Φιλάκια πολλά και από την Ευγενούλα.

      Διαγραφή
  15. Ωραιότατο γεύμα για όλα τα γούστα!!!οι σκόροι θα το ξανασκεφτούν να επισκεφτούν την ντουλάπα σου!!!!να σαι καλά Ρένα μου με τις νοστιμιές σου!!!καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το εύχομαι και το ελπίζω Δέσποινα μου.
      Να τρατάρεις και τους δικούς σου, αν έρθουν.
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  16. χαχαχαχαα..........η Ρενα ξαναχτυπαααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο σκόρος τρώει και τα μεταξωτά, οπότε θα χρειαστείς τη συνταγή.
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  17. Εποχή αναβρασμού για τις ντουλάπες!!!
    και οι συμβουλές σου ανεκτίμητες.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από τον βαρύ χειμώνα, κατευθείαν στη ζέστη, τρέχουμε και δεν προλαβαινουμε.
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  18. Ρένα μου γειά σου.Μόλις είδα την ανάρτησή σου είπα .Εγώ έκλεισα με τη μαγειρική .Οτι ξέρω ,ξέρω. Ας ρίξω έτσι μιά ματιά. Και είδα αυτή την καταπλική συνταγή γιά τους υψηλούς μου καλεσμένους,που ποτέ δεν με ξεχνάνε κάθε τέτοια εποχή.Θα τους περιποιηθώ καταλλήλως. Νάσαι καλά.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, αν τους το μαγειρεψεις θα τους μείνει αξέχαστο το γεύμα.
      Σας σκέφτομαι με πολύ αγάπη Νικολίτσα μου.
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  19. Γκουρμεδιά με τα όλα της! Φυσικά ξεκινώντας το διάβασμα της ανάρτησης σου Ρένα μου, μη γελάσεις, νόμισα πως επρόκειτο για πραγματικό γεύμα! Εντάξει όσο προχωρούσα και πριν φτάσω στο σημείο των συστάσεων το είχα καταλάβει χαχαχχαχαχ. Κι εγώ μόνο για την λεβάντα ήξερα. Τα υπόλοιπα είναι καινούργια "πιάτα" και καλά έκανες και μας τα σύστησες γιατί είναι πολύ χρήσιμα αυτή την εποχή. Φιλιά και καλό ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φαντάζομαι όταν έφτασες στο σαπούνι να αποφάσισες να μη την μαγειρέψεις αυτή τη συνταγή!!!!
      Θα μου πεις τα νέα στην άλλη σεζόν!!!!!
      Φιλάκια πολλά!!!!!!

      Διαγραφή
  20. Περιμένοντας να διαβάσω συνταγή γεύματος....διάβασα μενού για τους απρόσκλητους καλεσμένους.... Μ'αρέσει και είναι η πλέον κατάλληλη εποχή για να την αντιγράψω. Σ'ευχαριστώ πολύ που την μοιράστηκες μαζί μας. Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού τα μοιραζόμαστε όλα όσα κάνουμε, θα σας άφηνα χωρίς συνταγή;
      Καλή επιτυχία !!
      Φιλάκια πολλά!!!!!!!

      Διαγραφή
  21. Εξαιρετική η συνταγή σου, Ρένα !!! Και αυτή την εποχή είναι ιδιαίτερα χρησιμη!!
    Καλή εβδομάδα να'χεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή νάναι και για σένα Πέπη μου και για όλους τους ανθρώπους!!!!
      Όχι και τόσο καλή όμως για τους σκόρους!!!
      Φιλάκια πολλά!!!!!!

      Διαγραφή
  22. Α ρε Ρένα μεγάλη! Πόσο ευρηματική μπορείς να γίνεις ακόμα;; Λατρευτική ανάρτηση, πραγματικά! :)) Και πολύ χρήσιμη εννοείται. Καλή εβδομάδα, σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου αρέσει το ανακάτεμα των ντουλαπιών και συρταριών, αλλά δε μου αρέσουν τα χημικά προϊόντα , ούτε η μυρωδιά τους , ούτε η τιμή τους κι έτσι τα κατάργησα εδώ και χρόνια!!!
      Να μη κάνουμε και λίγη πλάκα, μόνο η συνταγή απλά , δε λέει!!!!!!
      Φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα!!!!!

      Διαγραφή
  23. Βλέπω Ρενα μου ότι περιποιήθηκες τον κυριο Ros και την κυρία Rina με τα καλυτερα. Κρατάω τη συνταγή γιατί σίγουρα θα την χρειαστώ. Καλή εβδομάδα να έχεις και καλή δύναμη με τς ντουλάπες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. εξυπνη κινηση μπραβο θα την κανουμε και εμεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Διάβαζα την ανάρτηση και ξαφνικά βλέπω.. θα μου έκαναν μεγάλη χάρη να μην ξαναρθουν... και αναρωτιέμαι πόσο δύσκολοι καλεσμένοι είναι πια!! χαχαχαχα Όταν έφτασα στο σαπουνι με έπιασαν τα γέλια γιατί σκέφτηκα το σαπούνι που κολάει;;; χαχαχαχα Έχω μεγάλο θέμα με τα 'μαμούνια' της ντουλάπας, μου έχουν κάνει μικρές τρυπίτσες ακόμα και στα καλοκαιρινά και για να το γλυτώσω βάζω μεγάλες δόσεις ναφθαλίνης. Θα δοκιμάσω όμως και την συνταγή σου γιατί η άλλη μυρωδιά δεν παλεύεται!!
    Καλή τους όρεξη!! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Απολαυστικότατη ανάρτηση Ρένα μου!! Η συνταγή σου θα δοκιμαστει και πρέπει να είναι και πολύ αρωματική!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ωραια συνταγή για επίσημους καλεσμένους!!Μη τους αφήσουμε δυσαρεστημένους! Θα την αντιγράψω!!
    φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ, ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΩ!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...